wtorek, 7 października 2014

Rozdział 18 + ważne informacje

     Wieść o tym, że Odd zemdlał w stołówce szybko rozbiegła się po całej szkole. Przewieźli go do szpitala. Ulrich i Slivia nie rozmawiali ze sobą. Naxxya stała się tajemnicza. Yumi znowu dołączyła do grupy. Dowiedziała się o wydarzeniach, które ją ominęły. Sprawa z ,,Tą Nową" i resztą grupy została wyjaśniona.
- Dziś Odd wychodzi ze szpitala. Opowie nam co DOKŁADNIE się stało - powiedziała Aelita podkreślając słowo ,,dokładnie".
- Wraca? Dziś? Super - powiedziała Naxxya.
     Wojownicy Lyoko szli po szkolnym dziedzińcu. Włóczyli się tu właściwie bez celu czekając na przyjaciela. Jeremi wyjął z torby laptop.
- Tylko nie mów, że aktywna wieża - powiedziała Aelita zerkając na Einsteina z ukosa.
- No nie, ale nie zdziwiłbym się gdyby była. Od tego ataku tutaj, Anax i Xana są za spokojni. W ogóle nie atakują. To podejrzane - odpowiedział okularnik.
     W końcu przyjechali rodzice Odda. Z auta ,,wyskoczył" Odd. Wyglądał inaczej. Jego wielka kita włosów, którą dostał do pierwszym pobycie w Sekorze Szóstym była teraz gładko przylizanymi włosami bez śladu fioletowego pasemka. Mimo to, chłopak nie wykazywał innych zmian. No, może tylko był trochę bledszy. 
- Cześć! - przywitał się z resztą grupy jak gdyby nigdy nic. 
- Hej - odpowiedzieli prawie jednocześnie.
- Działo się coś ciekawego jak mnie nie było? - spytał.
- Nic. No, może tylko dyro chodzi poddenerwowany - rzekł Ulrich.
- Moi rodzice właśnie idą z nim gadać - poinformował Odd.
- Aha. Dobra, a teraz opowiedz nam, jak to dokładnie było z tą Anax - poprosiła Yumi.
- Ok. Więc tak. Siedziałem sobie i jadłem śniadanie, gdy tu nagle ktoś chwyta mnie za nadgarstek. To oczywiście była panna wiruska. Jej palce wbiły się we mnie i poczułem jakby mnie ktoś wypompowywał. Serio! Musiała mi wypić, czy też pobrać dużo krwi, bo poczułem się słaby. A potem nie pamiętam, bo zrobiło się czarno - powiedział chłopak.
- Wtedy zemdlałeś, a Yumi powaliła krzesłem Anax - rzekł William.
- To dziękuję Yumi! - zwrócił się do Japonki blondyn.
     Od szkoły szli rodzice Odda z dyrektorem. Widocznie rozmawiali o czymś ważnym, bo mama chłopaka bardzo gestykulowała i tłumaczyła. 
- Della Robbia, chodź tu! - zawołał dyrektor. Chłopak posłusznie przyszedł.
- Twoi rodzice i ja, uznaliśmy, że najlepiej będzie jak wrócisz do domu już dziś. Do końca szkoły zostały tylko dwa dni. Idź się spakować.
     Odda wmurowało w ziemię. Nie! On nie może iść! Musi zostać i walczyć z Xaną i Anax! Musi! Nie może opuścić przyjaciół!
- Nie - powiedział.
- Słucham? - spytał ostrym tonem dyrektor.
- Nie! - tym razem krzyknął i pobiegł w stronę fabryki. Z auta wybiegł Kiwi. Pies także pognał za swoim panem.
- Wracaj Odd, wracaj! - wołali za nim rodzice, ale on ich nie słuchał. Nie podda się zemści się na Anax. Zemści się i to mocno.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przepraszam. Obiecywałam rozdziały częściej, ale teraz mam dużo nauki w szkole i prowadzę bloga o Hogwarcie. Postaram sie pisywać częściej, ale nie obiecuje. Przepraszam, że nie odpisywałam na nominację i nikogo nie nominowałam. Nie dlatego, że Was nie lubię, tylko dlatego, że (przyznaję się) nie chciało mi się i nie miałam czasu :( :( :( Jeszcze raz przepraszam. Naprawdę Was przepraszam. Mam nadzięję, że nadal ciekawią Was losy Wojowników, które piszę. Proszę komentujcie, bo to motywuje. Jescze raz przepraszam :(

4 komentarze:

  1. SUPER!!! Po prostu genialnie! Już nie mogę się doczekać dalszej części! Kurde jakie emocje!!!!!!!!!!!!! Po prostu wielkie WOW!!!!! Jeśli chodzi o ciekawienie ta ja się ciekawie i to bardzo!!!!!! A ten blog o Hogwardzie to ja sobie z chęcią poczytam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 7,5/10 ocena rozdziału (może się wydawać, że to mało ale jeszcze nigdy nie dałem nikomu 10 a ocena powyżej 9 zdarzyła się tylko raz)
    Ciekaw jestem jak Odd się zemści na Anax. Proszę kontynuuj zwłaszcza, że ostatnie kilka rozdziałów było naprawdę świetnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Chciałabym Cię zaprosić do wzięcia udziału w Głosowaniu na Najlepszy Blog Miesiąca, który organizuje razem ze Spisem Opowiadań o Code Lyoko. Więcej szczegółów na http://najblog-code-lyoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuje cię do Liebster Award. Więcej informacji tu:
    http://czyjaumre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń